©2015 MS Jonna

  • Facebook Basic Black
  • Black YouTube Icon
  • Black LinkedIn Icon

MARKKINOINNIN

SEURANTA

Toimiiko markkinointi? Onko kampanjoista hyötyä?

  • Nettisivujen arviointi
    • Onko nettisivusi myyvät, löytääkö asiakas helposti kaiken olennaisen? Toimiiko mobiilisivu? Toimiiko sivut hyvin myös mobiilissa?

  • Google Analytics analyysit
    • Kerääthän jo dataa sivustoltasi, osaatko/ehditkö analysoida sitä?

  • Hakusanamainonnan seuranta
    • Googlen työkaluilla voidaan seurata esimerkiksi hakusanamainonnan tuloksia ja toimivuutta.

  • Asiakaskyselyt
    • Mitä mieltä asiakkaat ovat tuotteestasi/palvelustasi? Voisitko hyödyntää asiakkaitasi tuotteesi/palvelusi kehittämisessä?

 

Haluatko tietää mikä markkinoinnissasi toimii ja mikä ei ja toimia sen mukaisesti?